| 0 التعليقات ]


قصة الحرمان

كفانى وحدتى حرقه ? نار...? خوف من النسيان
حبيبى ليه تغربنى ? ? تكوينى انا انسان
انا محتاج لوجودك انا محتاج كل حنان
دموع الوحده تحرقنى ? شوقى لك يزيد حرمان
عيون الناس تطالعنى ? دمع الخد حفر نيران
احس بقلبى يتعصر احس بضلوعى تتكسر
احس بدموعى تغلبنى ? ليه دمعى عليك ما هان
احس بداخلى صرخه
ابى اصرخ ? اجرى فى الوديان
و ليه تهجرنى فى وحده
اجن ? اهذى من التوهان
حياتى فى هواك صحرا ? سراب فى كاسك الظمآن
اتوه فى دنيتى وحدى فى غربه تخلع الوجدان
حرام تتركنى فى خوفى انا ودى تكون انسان
نجوم الليل لو تشهد ضنى ليلى ? انا سهران
تذكر انى بالدنيا
تذكرنى
تذكرنى
انت غفيان؟
احس بقلبى يتشقق
احس بنزف فى الشريان
احس بدمى ينزف حرف
يدون قصة الحرمان
و يرسم على الرمال أسمك
و يروى زرعته بوصفك
و تطرح نبتة الهجران
لقصه تعاند الأشجان
انا ارحل
تغيب سيرتى
و تروى قصه الحرمان

0 التعليقات

إرسال تعليق